Min roliga dag x3



Idag så har jag spelat ganska mycket Pokemon Soul Silver (som sagt, jag älskar att spela pokemon spelen xD)..men nu letar jag efter Vulpix som är på lvl 13.....men det går inte så bra xD Jag ska snart ut och ta en liten promenad .. efteråt kanske de går bättre xD
Oh oh!! Ikväll så ska vi se på New Moon.......och Twillight .__. men jag tror jag kommer spela lite under Twillight xD Det är New Moon jag vill se igen (a)

---



Jag har spelat ganska mycket av Final Fantasy XIII nu :D Jag har kommit jätte långt ! xD Är ju skit stolt ! Jag har spelat LITE mer än halva spelet x3 Det går så bra för mig där så att jag vill krama om karektärerna xD ........Men anledningen till de är för att det är JÄTTE lätt att slåss i spelet xD Man slappar ju ganska 8D
.. Nu har jag tagit en liten paus från FFXIII ;o; Men det är för att jag vill spela andra spel xD I want to play Persona 4 
Det var jäääätteee länge sedan jag spelade den o___o Jag saknar karektärerna ! xD P4 är bara för härlig <3 Det är bara att börja spela den :D
AAAH!! Jag läste någonstan (minns inte just nu vart) att Persona 5 håller på att fixas :D Den kommer jag lätt att köpa om den kommer ut på Playstation 3 ! xD

---



One Piece lalalalalalala <3 Kärlek till One Piece <3 Lalalalalalalalal xD
Nej men jag vill nu skriva hur mycket jag älskar; ''11 supernovas'' :D DOm är bäst! xD jag vill ge dom all min kärlek *3* Och därför så kommer jag nu visa denna klipp med 11 supernovas, (nu blir det 9 på video, för Luffy och Zoro är inte med xD)



Det var då allt för idag xD Hoppas att alla ni får en härlig dag! Det hoppas jag att jag kommer få xD OCH GLAD PÅSK på er alla :D Nu snart ska jag käka lite chips medan jag kollar på episoden med the 11 supernovas :D Och sedan tänker jag spela 8D .......... jag är sur på min bror för han är nu i Danmark med hans kompisar .___. han kommer inte tillbaka förän på måndag xD(han åkte igår >_>)


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback