Kärlek... jag skall göra något åt det! OwO

Okej käre människor som läser det här ! Nu ska jag förklara en enkel grej! Försök att förstå D:

För ungefär en månad sedan så såg jag någon sorts ''vikarie'' i skolan. Och jag var JÄTTE nyfiken över vem den personen var. Men innan jag hann göra något så kom han aldrig tillbaka till skolan. Den veckan var jag väl....lite depprimerad? Iallafall, jag var inte flummig osv. Men senare så glömmde jag bort allt det dära bullshitet och levde vidare på livet.
Men nu den här veckan, från måndag(men jag såg honom från tisdag tror jag...eller onsdag minns inte), märkte jag att han är tillbaka!!!!! Och jag var så himmla glad, jag kan ju gråta glädje tårar (kanske lite överdrivet xD).
Men iallfall, jag har varit jätte nyfiken om vem han är och sådant..

På torsdag så fastnade mina ögon på honom HELA tiden (jag hade då friluftsdag), jag var hela tiden nyfiken! Bara att se på honom får mig att bli SKIT GLAD!

Sen från en ''hemlig'' källa så fick jag veta varför han är i skolan och hur länge till owo Sen så fick jag reda på vad han hette xD.... lite stalkigt....kanske! Men poängen är.. jag kommer inte låta detta glida iväg OWO Jag ska fan göra något den här gången! ...PÅ ONSDAG! NU JÄVLAAAAR! ...suck..... på måndag och tisdag kan jag inte....för vi 9or är inte i skolan då....


( Det här är första gången på länge som jag vill skippa helgen, jag vill TILLBAKA till SKOLAN, asså jag längtar JÄTTEEEE MYCKET till onsdag ;____; Jag är seriös!!!
PS: Dom andra som jag varit ''kär'' i elr ngt xD Några kommer förstå vilka jag menar- dom skiter jag i fullständigt ! Jag skulle kunna slänga dom ner i vattnet bara för att snacka med den här killen ;____; )

Jag hoppas inte att allt för många läser detta xD Äh, snart kommer jag göra ännu ett inlägg så att den här blir liter mer... ''hemlig'' xD


Kommentarer
Postat av: anna

OMG GILDA! vafan, alltså vem som helst kan ju läsa detta xD ska du börja snacka med honom? :o

2010-04-30 @ 23:10:33
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback