K-ON - anime - opening - musik <3 xD



Några fånger så ser jag mig själv och mina vänner i karektärerna i K-ON xD Det får mig att må toppen :D <3
Jag har redan sett klart alla episodes av K-ON, men jag kollar om dom ''roliga'' delarna igen xD Skit bra är den animen *3* Bara för att den var så bra så vill jag visa opening av den:



Jag gillar sången :D Jag gillar alla deras sånger som dom sjunge xD De är jätte härliga <3
Jag älskaaaar band *3*... eller inte sådana.... jag gillar min smak, så de så xD

OHHHHH!! Andra säsongen kommer att börja ser jag O____O Har hittat den nya opening! xD



Jag vet inte hur jag känner för den >___> ..... lite osäkert xD men aja 8D Jag ville bara säga: K-ON är en jätte bra anime! Och för dom som gillar att kolla på vänskap anime, så är den bra xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback