Jag kanske blivit för aktiv här, och för galen i DRRR!! xD


Izaya                     Mikado                   Shizuo                  Kyohei
DRRR!!

Jag har nu sett alla 12 episodes igen! xD JAG FATTAR ALLT NU!! Och det gjorde så att animen blev 100 % mycket bättre än förut O___O Jag vill kolla mer! AMG! D': jag dööör av längtan! xD MIKADO ÄR SÅ JÄVLA COOL!!! *3* Jag har börjat gilla MIkado JÄVLIGT MKT O__O Dom 4 där uppe är mina favorit xD Jag är ganska chockad o__o det här är den första animen/mangan som jag BARA har killar som favorit *___* HELT UNDERBART! <3

Jag älskar allt med DRRR!! Den har så bra handling o__o Och jag blev så CHOCKAD när jag fick reda på att Mikado var bakom allt! XD Så han hamnade 2a plats i min favorit lista ;D Izaya är fortfarande bäst <3
Nu har jag sett alla episodes.....I LOVE DRRR!!

---

Nu ska jag gå och kolla på den nyaste episoden av One Piece som kommit ut idag :D <3

(Under påsklovet ska jag och mina syskon kolla på avatar :D ..........ja xD Vi är lite efter >__> men det är för att INGEN har haft tid för de föränn påsklovet, alltså nu (a) <3 jag längta ~)


PS: Jag ska försöka att inte skriva så mycket nu xD ....men det blir bara att jag måste skriva någonstans när jag inte har någon att prata med xD


Kommentarer
Postat av: anna

jävlar vad du uppdaterat mkt under helgen :o (för att vara du xD), har du fixat astrids present än?

2010-04-04 @ 16:58:09
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

okadoka 8D nope jag har inte fixat än, tror jag gör det samma dag för det är rätt enkelt att fixa, kan du följa med mig ner till centrum på torsdag? ska köpa det där ;)

2010-04-05 @ 16:01:21
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback