DRRR!! =D



Halloj igen! :D
Jag tänkte bara skriva lite KORT om något som jag blivit galen över i EN DAG! XD En anime OCH manga som jag har börjat älska hur mycket som helst O___O Den är jätte underbar! xD
DRRR!! är jätte bra *3* Jag har redan fått några favvisar xD Och det är lite skumt att jag gillar den som är skummast... xD Men det är för att han är så rolig säkert xD



Han på höger, men kniven xD HAN ÄR MIN FAVORIT! IZAYA dreggel asså! xD Han är typ hel sjuk i huvudet men han är jätte härlig xD Och personen bredvid honom; Shizuo, är ju bara för härlig xD Men jag håller mig till Izaya :D En annan karektär jag gillar är Kyohei xD(han har mössa på sig och är med i Dollars xD(dollars är ett gäng.....) 8D Men jag gillar även Celty :D Jag gillar ''Dollars'' xD Jag gillar nog många >___>



Jag tänkte att jag skulle ladda upp Opening av DRRR!! :D Den är ganska lockande TYCKER jag xD Jag tycker ju att den är bra så... >___> Imorgon ska jag se mer av episoderna ! xD Jag bara måste o__o idag har jag sett 12 stycken 8D Jag tycker det blev ganska spännande från.......8 episoden? xD minns inte riktigt xD Men jaja, nu ska jag kolla runt i sidor och sedan gå lägga mig 8D Sov gott <3

Innan jag avslutar med min bild xD SÅ hade jag tänkt på nästa inlägg grej att skriva om mina manga/anime grejer xD vad dom handlar om >___> .... men jag vet inte riktigt xD Jag får tänka på saken (a)




Kommentarer
Postat av: anna

galen?....



söt bakgrundsbild du fixat 8D

2010-04-04 @ 17:04:52
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback