Det som jag varit rädd för... har inträffat......



Nu har det äntliiiigen hänt...... One Piece ät borta ;___; Jag har inte ens öppnat NÅGOT med One Piece i 4 dagar. Innan så var One Piece alltid i mitt huvud: 24 timmar i dygnet D: OCH KOLLA NU!! Inte ens 1 timma i huvudet! Jag som älskat One Piece SÅ HÄR MYCKET i mer än ett år nu... (nej jag började inte med One Piece för ett år sedan, gjorde det för MÅNGA år sedan, men jag blev ''galen'' i One Piece för ett år sedan)

Adjö One Piece... eller jag tror jag kommer återkomma om 2 veckor.. (det är då den nya kapitlet kommer ut). Men jag har haft så många bra minnen med One Piece ;__; Att tänka på one piece fick mig att se allt possetivt <3 Jag var så glad D: <3

-----

Nej, tro inte fel, jag är fortfarande SKIIIIT glad :D jag har hittat en annan ''knark'' xD Durarara!! :D den animen ÄGEEEEER!! Jag har fan sett/läst om och om igen i 4 dagar nu O____O I GIVE DRRR!! My LOVE!! :D
Nu i mitt huvud: 24 timmar i dygnet kommer det upprepas så här:
Durararararararararara ~~
Durararararararararararararararara~~
Så ni vet så kommer jag mummla det några gånger oxå :D <3

----



HELL YAAAAH! :D Det finns oxå en sida för DOLLARS!! och jag är medlem ;P Men som sagt så behövs det PASSWORD!, syyynd att jag kan den :D det gör mig jätte glad 8D Nu kan jag säga:
''I'm a member of Dollars'' :D <3 yaaaay xD

Här är länken: http://dollars.wolfram-shadow.com/index.php

Nu ska jag gå och duscha (a) GOODNIGGHT :D

PS: Jag är glad över att Durarara!! finns, men jag blir alltid ledsen sen igen när jag tänker på One Piece ;o; xD


Kommentarer
Postat av: anna

mår bättre än igår men fortfarande inte jättebra, så jag kmr inte på festen. pappa säger att jag inte får... smittar fortfarande. så det blir inget cenrum för min del iaf :(

2010-04-08 @ 11:13:04
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback