Bara för att jag vill :D



Rubriken förklarar allt! xD
Jag bara VILL skriva något om Izaya Orihara :D <3 I LOVE HIM! xD
No shit att han är CRAZY! galen! en totall maniac!!! XD Men man kan bara inte låta bli att älska honom O___O <3
Jag har nyss kollat upp vilken karektär som är mest älskad i DRRR!! och gissa vem? ;D IZAYA! xD ALLA älskar honom *3* Helt underbart att man inte ensam är lite galen xD
Han stampar och hoppar på mobil, och skrattar som en galning....det är hans hobby xD Han hoppar på människor...det är hans hobby.....JAG ÄLSKAR DE! xD Helt underbart ! <3 He's crazy and we love it ! <3
--
Jag har bara sett 12 episodes av DRRR!! o_o Jag hittar inte 13... men jag läste någonstans att den kommer ut 8 april xD alltså om några dagar (a) Jag längtar O__O
Just nu kollar IGEN dom 12 episoderna xD JAg förstår allt med den animen MYCKET BÄTTRE andra gången O__O
Jag är på episode 7 :D ska kolla på den snart... ska bara nu käka rissifrutti <3


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback