Avatar var ju skit bra :D



Okej! Idag så hände mycket! Men det som jag kommer skriva om nu är AVATAR! *3* Jag såg nu idag den här filmen i 3D! Efter filmen så sa både mina syskon att filmen var bra, att den var okej o sånt xD Men jag tyckte att den var skit bra o__o MIn syrra säger att det påminner väl lite om manga/anime saker xD Det vet jag inte >___> Men jag tyckte jätte mycket om filmen! :D <3



Jag älskade Pandora! *___* <3 Jag gillade djuren där oxå! Jag skulle gärna viljat ridit på dom :D
Ibörjan såg djuren ganska läskiga ut, men senare så ville jag bara krama sönder dom xD plus, djuren såg fantastisk gjorda ut o__o kändes underbart att se dom owO Jag skulle gärna viljat bo i Pandora! Även om jag var höjdrädd så skulle jag lärt mig att hantera den rädslan *3* I LIKED THE AVATAR MOVIE!! INDEEED! xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback