E> Bada Idag <3

Vi har varit och badat idag (INTE utomhus ofc).
RANDOME BILDER ..

 

Bara för att jag gillar den bilden på mig där jag häller saft ;D HÖHö ~
Bara för att jag gillar fötter .... FY!
men nu till topic igen;

EN ROLIG DAG VAR DET IDAG!!! :D
Har vart och badat med hela klassen, ungefär halva klassen hoppade på vid terminalen idag, och sen kom plötsligt resten av halva klassen på några random busshållsplatser xD ~
Då när vi var framme vid åby blev det dusch dusch sen springar ut dit. ;D

Direkt så blev det staffet; killarna mot tjejerna. Man skulle dyka/eller hoppa ner i vattnet och börja simma xD. Jag var mest nervös över att dyka, så jag bestämde mig att hoppa..var rädd för att det skulle bli magplask.. men de roliga var att alla killarna gjorde magplask xD
Efter staffet saken så (jag vet inte vem som vann) hoppade alla direkt ner i vattnet igen och sparkade i några minuter xD Det fick mig att tänka på titanic x3
Efter det hade vi vår simprov grej, 150 m bröst, som var enkelt, och 50 m rygg... hatar att simma på rygg xD Men det gick bra tillslut.. ~
Direkt efter det så skulle vi livrädda, först druknade vi vår egna docka och sen skulle vi simma neråt för att bära upp docka.. dockan vägde..mkt.. xD
Men de jag sög på var att simma neråt... men nu vill jag inte prata om livräddningen.. xD Jag behövde typ livräddning själv xD <3

Efter allt det där åt vi lite och sedan stack vi till rutschkanorna, det var svinkul x3
Vi åkte toaletten om och om igen, tillochmed lärarna var med och åkte xD <3
Sedan stack vi till bubbelpoolen som var full av killar och några tjejer från vår klass, Vi trängde oss in xD Jag fick bubblande vatten på ryggen...väldigt ont gjorde det x3 ~
Sen så fortsatte dagen med roliga saker där inne, små detaljer och massa sånt xD <3

Senare hade vi en halvtimma på oss att duscha och byta om, det var lagom tycker jag, men när vi gick ut till snön så märkte jag DÅ att mitt hår var fortfarande blött xD fail <3
När bussen kom så stormade vår klass bussen xD Den blev så full så att vi blev oroliga över att den skulle rasa xD Men jag fick stå upp iaf.. men det var bara lite då XD
Sen gick vi av mölndal terminal, och vi visste inte ens vilken eller när nästa buss till hem skulle komma xD
Men sen så löste sig allt tillslut xD Men vi fick vänta 25 minuter på bussen.
Bussen kom, men ingen i vår klass behövde stå länge upp xD det fanns platser efter ett tag till alla x3 ~

Det hände lite roligt i bussen.. men behövs inte ta upp nu xD Skrivit för mycket redan ;D
SEN VAR VI HEMMA :D
ROLIGA DAG DENNA DAG <3
~
Längtar tills imån *p*


Kommentarer
Postat av: anna

"Jag behövde typ livräddning själv" lol xD ingen e nansin inloggad pa msn nar jag ar xD

god jul! :D

2009-12-23 @ 14:22:32
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback