Uta no prince-sama maji love 1000%

Efter hur länge som helst, har jag ÄNTLIGEN kollat klart UtaPri~~
Fast det gjorde jag egentligen igår hahahah, men seriöst..jag har velat se den animen jätte mkt, hade för länge sen sett ett avsnitt.. men jag vågade inte se mer på grund av tjej protagonisten.
 
Men nu har jag sett klart den~~ och gaaaah~~fangasm~~ *3* så sockersöt, kanske för mycket!!! Håller på att dö av alla dessa män! Speciellt de 6 protagonist killarna *3* Animationen är så härlig, karaktärerna är härliga!!! och musiken...omg.. Så fort dom börja sjunga så fick jag gåshud(om jag ska vara ärlig så börja jag skratta några gånger också...men det är för tjejprotagonisten Nanami...asåå.....ahAHAhaha orkar inte med henne.. XD)*host* snackar mer om henne snart...*host*
 
Men iaf, musiken var nog de bästa i den här animen. Komedin var awesome, och deras ''live show'' var så jäkla BÄST! Rörelserna är INTE i takt med varandra - vilket gör de mer verkligt, och alla har sin egna unika sexiga röst gaaah dööör *3* men seriöst..sista avsnittet var guld (då menar jag sista scenen, där dom även visar i några sekunder dom andra karaktärerna som kommer dyka upp säsong 2 GAaAAHh~~)
jag ÄLSKAR iaf killarna *3* Shou är så söööööt!! gaah smälter~~Älskar Shou och Natsuki ihop gaaah så awesome!!! Men....jag tycker att Satsuki är hetare är Natsuki(även om dom är samma person lol)..och gaaah alla är så heta *3* ochochoch jag ÄLSKAR Otoya och Tokiya ihop, sen också Ren och Masato... gaah dör, alla dom delar också rum så det är PERFEKT!!!XD.....jag kan fortsätta skriva länge...men nu slutar jag XD

Men nu ska jag först få ut något...jag AVSKYR Nanami hahhaha herregud.. jag FÖRSÖKTE jäääätte mycket att inte avsky henne... men hon förstörde de hela tiden. Jag gnällde så fort hon börja prata, och sen skratta jag några gånger. Blir så sur på sånna tjej karaktärer(''oh nej, vad ska jag göra!? jag har 6 sexiga killar efter mig!! nje men jag ska ge upp gaaah jag är så dålig på allt. jag förstår inget alls, vad är de med alla uuuuhhh.'' ELLER!; det mest jobbigaste av allt, fast ibörjan acceptera jag de...men sen blev de bara jobbigt ''Oh, han är ledsen??? jag ska vara orolig över de hela dagen, och sen hjälpa honom, han får absolut inte personal space, jag MÅSTE hjälpta honom och få honom att älska mig''........seeeeriously...HELA HENNES DAG ÄR FÖRSTÖRD FÖR HON SER NÅGON SOM HAR ETT LITET PROBLEM OCH MÅSTE ALLTID ERBJUDA SIG SJÄLV (fast hon är snäll som gör de..........och gosig <3, MEN! det finns lite gränser ugh).

btw, Suukichan, om du ser det här: Jag minns att du skrev (när du hade sett klart på UtaPri) att en av dina favoritkaraktärer gick till ''onda sidan'' (jag satt och var orolig över detta näär jag såg klart serien..) men jag har fortfarande inte fattat vem...? XD

Kommentarer
Postat av: MIcis

Åh, jag har aldrig vågat testa nån reverse harem... xD Eller tja, Ouran Highschool räknas väl, men den är ju främst komedi-baserad~ Gillar verkligen inte love triangles >:c

FFVII<33 Jag är liksom bara i "början" men jag älskar storyn och att det är så... mycket story :'D xD När jag skulle ha reda på lösenordet tog jag seriöst papper och penna och skrev ner allting och kände mig nöördig<3 xD ^^ Det är awesome att vara nördig~
Och jaa.... tyvärr har jag råkat få reda på just den biten... ;3; (När jag var inne på wikipedia......) Men inget annat, så jag håller mig borta från allt FFVII-relaterat på internet nu xD >3<
Å japp, jag får se om jag fastnar nån gång eller nåt :P ^^

2013-01-06 @ 11:48:58
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: suuki

Eheheh, skrev jag verkligen det?.. ;__;

Men min favorit är Shou <3333 Och jag tror att det jag menade att han gick över till den onda sidan var att han började gilla Nanami.. Gaah... jag tycker inte om henne heller... usch... :CCCC

2013-01-08 @ 10:25:26
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback