♥Gintama♥

Aaahhh, Welcome back for real Gintama ;A;♥
Efter den här låååånga väntan - då dom bara sände gamla avsnitt - så är de nya avsnittet ute! Det här arcet kommer få mig till tårar ännu en gång, jag har seriöst längtat så mycket på de här ;A;
Så fort jag såg den nya opening låten spelas, när Gintoki springer med Shinpachi och Kagura vid sidan.. så fick jag faktiskt tårar i ögonen ;3; Har ju saknat känslan när animen sänds, då det alltid lyser upp min dag 8D~ Dom är verkligen en familj i mina ögon, den bästa, och Gintoki älskar dom så...uhhhhhh gråter ;A; Varför måste dom vara så perfekta!?

Ahhhh, alla tre är så perfekta ;A;♥ och nu till dagens avsnitt;
Den var löjligt rolig ännu en gång! XD I början skrattade jag då gamla damen dök upp.. hahah holy crap så fel XD Gintokis ansiktuttryck är verkligen kärlek~~
Men, det bästa med episoden var nog när Kagura fick dom alla att komma in i slottet hahah. Då började det bli kul XD Speciellt slutet med de faila skriket; ''SHOOOOGUUUUUUN'' XD Hahah aaaa längtar så mycket till nästa avsnitt *3* Opening låten var bra bra♥, ending låten var lite svag - men den duger väl XD

Kommentarer
Postat av: Micis

Shogun ka yooooooooo!!? xD Love it<3 De kommande avsnitten kommer vara så friggin' epic OwO

Och tackar, jag kanske skulle kunna lägga upp den på DA eller nåt när den är klar, i fall någon fortfarande skulle ha lust att läsa :3

2013-01-12 @ 11:18:05
URL: http://swiftflightform.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback