♥FFVII♥

Har börjat spela Final Fantasy VII igen.. tack för den Micis XD

hAHahah nej men.. Jag har nu spelat en vecka.. tror jag? xD Och idag kom jag på Disc 2 - skola + andra grejer har stått i vägen då och då XD Ännu en gång grät jag vid slutet av Disc 1 ;A; Jag belv så glad efter att jag fått Cid - då jag hade hela gänget ~~ uhhh ;A;

Nu ska jag prata om något roligt XD Det är nämligen om ships(OTP och sånt)xD. Och kan var VARNA innan.. att det KAN komma spoilers..; När jag var ung var jag mycket för Cloud x Tifa~ och brydde mig inte så jätte mycket om Aeris(tyckte fortfarande om henne.. men inte med Cloud xD). Sen när jag spelade FFVII Crisis Core blev jag en STOR fan av Zack x Aeris. Holy crap det spelet fick mig att gråta så mycket.. Aeris fortsatte att skriva till Zack...hur många år det än gick...;A; uugghh så perfekt, sen kände hon också när Zack...*gråta*.. host...ja...
Men nu när jag har spelat om FFVII spelet.. har jag faktiskt börjat gilla Cloud x Aeris lite också.. jag menar.. Aeris såg väl något Zack liknande i Cloud, och Cloud var ju nära vän med Zack.. Jag älskar verkligen Zack x Aeris...men jag tycker inte att en person ska förevigt vara ledsen över vad som har hänt.. utan försöka hitta nya ljus. Därför tycker jag Cloud skulle vara perfekt för henne- en nära vän med Zack.. ;A;
Fast i slut ändan är ju Cloud x Tifa de paret som... ja... XD

Det här kanske var förvirrande.. men öh... iaf, min FAVORIT pairing i hela FFVII är faktiskt Vincent x Yuffie ~ älskar dom två verkligen~~ speciellt efter FFVII DoC spelet XD
 
Fast jag är ingen sån *galen* person som måste heja på en pairing(iaf inte i FFVII storyn), jag älskar alla karaktärer och alla är så underbara - som en stor familj ;A; de är bäääästa vänner uhhhh....... hahah nej... nu ska jag sluta skriva skit och fortsätta att spela strax XD

PS(lol): jag älskar Sephiroth.. jag vet att han är ond och sånt.. men efter att jag spela Crisis Core... herregud...han är så het ;A; Och inte bara det... i de spelet fick man verkligen en sån känsla...typ att....han var den äldre..öh....sempai som man kunde lita på. Typ en kompis-lärare till Zack.. en som man kunde se upp på. Asså gaaah ;A;

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback