FFVII DoC

Glömde att hojta till att jag också spela klart FFVII DoC(dirge of cerberus)~~
Det gjorde jag faktiskt förra veckan XD men har inte orkat blogga om de... men den var rolig att spela~~ eftersom man får skjuta så mkt XD och Vincent är ju helt awesome, och jag avgudar Yuffie~~ så jag tycker ju om spelet mkt XD hohoho yesyeyeys 8D
Kan ju också nämna att jag börja spela FFIX idag, fast jag vill egentligen spela FFVIII ;A; ...men min brorsa har verkligen skrikit på att jag inte får... jag får spela vilken spel som helst, men inte den..... AAAhhhhH jag vill ju spela deeen ;A; Jag älskar ju alla karaktärer där med O3O Squall, Rinoa, Laguna, Selphie, Irvine och Zell och mer!! *3* karaktärna och storyn på den är ju så braaaa~~ Fast jag säger ju inte att FFIX är tråkig.... men karaktärerna är inte så jätte lockande XD förutom Ziadane.. men... aja XD jag får spela klart FFIX sålänge, sen ta och spela FFVIII ~~

Kommentarer
Postat av: Micis

Jaa det skulle allt vara trevligt att testa andra FF-spel... men typ de enda som går att hitta är X och uppåt >w<

Vincent is smexeh and badass<3 xD

2013-02-09 @ 00:29:06
URL: http://swiftflightform.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback