litte about me

Ugghh kan börja med.. jag är äckligt sjuk..
Kände det i lördags, hade ont i halsen, rann från näsan.. aaahh

Ändå måste jag till skolan.. igår gick jag för jag bara hade två slappa lektioner och orkar inte missa xD Och idag gick jag för att det är redovisning i svenska och information&layout.. och imån måste jag också gå... hur orkar jag... aaahh vill bara vara hemma... ;A;

Men kan nämna att sen förra onsdagen har jag gått ner 4 kg! Woho magic! Träna i sportlife ger resultat!! Igår tränade jag också.. men det gjorde mig ännu mer sjuk och trött så..

Oh! Jag tänkte pressentera mig lite här på bloggen också! För personer som inte följt mig i början(jag tror jag hade skrivit och visat lite bilder om mig själv i början). Men nu börjar vi! Bilder på mig här nedan. Usch I know. Jag hatar att välja bilder och ta ego bilder... ego bilder lägger man upp samma dag som man tar det för det känns bättre.. men nu när man tar bilder efter så länge... xD

och hahah lol, chibi bilden (<-), ursäkta den... jag vet att den är kass och ska föreställa mig... lite... med en gintama/elizabeth hoodie... men jag orkade inte ens rita seriöst den dagen..såååå.... höh xD

Mitt namn är Gilda! Jag är 17 år och kommer fylla 18 nu i december!
Jag gillar allt möjligt! Och gör allt möjligt... öh.... lite mer specifikt...? Well jag har gillat anime från när jag var en liten skit unge. Egentligen gillat Serier. Serier i hel helt. Anime tilhörde tecknade delen.

Favorit spelen är FFVII(alla VII spel), FFVIII, Persona 3, Persona 4, Tekken, Kingdom Hearts. Vår lilla familj har följt Final Fantasy fasen för hur länge som helst, fast jag har hört att FFVI är bäst... men jag har inte spelat den... så jag säger då att FFVII är bäst!! sådeså!

Hmm... svårt att välja film... men.. favorit filmerna är Final Fantasy VII Advent Children, Harry Potter, Lord of the Rings, Transformers, Hangover, Pirates of the Caribbean, Inception. Har säkert fler.. men kommer inte på några fler just nu... mn hjärna orkar inte tänka xD

Jag är en stor fan av amerikansk/japansk/korenska serier! Omg skit stor fan! XD Här är mina favorit serieir (som jag just nu kommer ihåg, har säkert fler lol): Supernatural, Teen Wolf, Merlin, Prison Break, Heroes, South Park, Dexter, Simpsons, Family Guy, Sons of Tuscon, Generation Kill, Lost, Psych, My Boss My Hero, Liar Game.


Jag är en väldigt stor japan nörd, men tror att jag kan stryka japan, eftersom jag är så nördig i allt lol XD Men här är några manga/anime som jag gillar väldigt mycket, som sagt är det inte alla - utan dom som jag orkar nämna, och dom som jag kommer ihåg just nu:
Gintama, One Piece, Fairy Tail, Naruto, Bleach, Kuroko no Basket, AnoHana, Baccano, Code Geass, Durarara!!, Gankutsuou, Katekyo Hitman Reborn, Kuroshitsuji, Sengoku Basara, Tiger & Bunny, D.Gray-man och så mer.. heheheh ganska många där XD (fast jag tror det här är mer mina anime favs..)

Sen gillar jag även vääääldigt mycket musik. Jag lyssnar oftast bara på japanska eller koreanska musik(men några gånger blir det ju också amerikanska). Men favorit banden/artist är: ViViD, Super Junior, EXO-M & EXO-K, B.A.P, nu'est, SHINee, U-kiss, the Gazette, Block B, FTisland, Uverworld, Ouzoku band, Wonder Girls.

Kul att lära känna mig där va? XD Ja... ni som läser det här känner mig nu nog bättre än mina klasskamrater. Ingen vet ngt om vad jag gillar... eller jo kanske ngn lol XD

Kommentarer
Postat av: anna

oh oh, nu vet jag äntligen något om dig :) jag som har läst din blogg i åratal och inte fått reda på något förrän nu

Svar: o3oooooo~~
HizuMaki

2012-09-18 @ 22:41:32
URL: http://merajuice.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med människan däruppe..^
har läst din blogg i lite mer än ett år tror jag, och har aldrig fått veta något lol.. Kul att se ditt ansikte..! HEEEEJ!!

Nejmen...hejsan... ;w;

Svar: hahah hejsan 8DD vet inte riktigt vem jg säger hej till ba.. xD
HizuMaki

2012-09-19 @ 09:15:01

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback