♥Anime Höst 2012 - serier jag rekomenderar♥

Jag har suttit och längtat hur länge som helst för denna höst. Den här hösten har verkligen jätte många animes som man MÅSTE kolla! Mysiga shoujo-romantik anime, action-komedi anime och ännu mer!
Dom som jag nämner här nedan är dom som JAG tänker se(det finns många fler animes också), men dom här är de som verkligen lockat mig (och nästan alla har jag faktiskt läst också lol).

Då börjar vi presentationen av animes♥ Från vänster till höger;
Tonari no Kaibutsu-kun | Sukitte Iiayo | Code:Breaker | BTOOOM! | Kamisama Hajimemashita | Magi | Pscho-Pass | K | Zetsuen no Tempest | Gintama

Alla dessa anime... svimmar av glädje snart ;A;♥

Kan börja med att nämna att jag har läst och följt alla manga förutom Psycho-Pass och K. Och egentligen Zetsuen no Tempest också, men jag har något av de iaf xD Jag längrar verkligen skit mycket alla dessa animes!! Gintama kommer tillbaka!! Det kommer bli skrattiga torsdagar från och med nu ;A;
Tre stycken shoujo(romantik) animes jag längtar efter är Tonari no Kaibutsu-kun, Sukitte Iiayo och Kamisama Hajimemashita. Sen har jag längtat hur länge som helst på Code:Breaker. Magi är helt fuwking awesome och animationen ser hur härlig ut som helst!! K pratar alla om just nu, och den ser helt awesome ut!! Och Psycho-Pass...läs inlägget innan så förstår ni nog XD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback