uuhh

Lite kort om min dag.
Vaknade klockan 6. Åt frukost, öppnade matte boken och pluggade. Klockan 9 börja jag fixa mig eftersom jag börja 10.10 men matte. Hade nämligen matteprov. Fy...fan... Jag hatar matte så jäkla mycket XD Varför valde jag Matte C..... alla sa att det skulle va lätt, och nu hör jag hur alla i min klass vill byta XDAja.. jag tror jag får godkänt på provet iaf. vad vet jag xD
 
Efter de hade jag marknadsföring, vi kollade bara på film, och fick reda på grupparbets uppgiften.. kul..
 
Sen skulle jag har engelska, men eftersom min lärare inte var där så gick alla hem. Japp japp, så vi fick sluta lite ''tidigare'' idag. Hmm.. jag har ett arbete i engelskan. Vi ska välja en låt text(lyrics) och skriva om de, typ om handlingen, känslan man får, om de rimmar eller om de finns liknelse elr metafor i texten.
Har ngn bra tips på en bra engelsk låt?

Vad har jag gjort mer... hm... Jag har väl mest degat... och lyssnat på flera olika musik; nya och gamla xD Sen har jag också kollat på första avsnittet av K! Jag kommer strax att skriva om den xD

Det var väl allt... adios x3

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback