the Walking Dead

Har börjat se på en ny serie(fast den är inte ny då xD)
Många har pratat om den här serien, så jag bestämde mig för att se vad det är. Min bror och jag har redan sett några avsnitt. Nu är vi fasta höhöhö 8D Serien handlar om zombies och sådant.

Jag har fått damp över den här serien. Det finns så många karaktärer som man vill bara slå till och skrika på. Aahhh, man blir riktigt arg.. Men den så finns det några awesome karaktärer!! Till exempel huvudkaraktären <3 Han är ju hel grym~ Men min absoluta favorit är Glenn(koreanen), han är så söt och listig~ och så söt... hoppsan, redan sagt de xD
Ska nu forsätta se the Walking Dead. Är på sista avsnittet på första säsongen. Det ska bli kul att se vad som kommer hända.. allt är ju... zombigt xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback