more animes

Har skrivit några inlägg innan om några anime som skulle ses den här hösten.
Här kommer lite fler som jag ska skriva lite kort om - jag är lite små lat av mig + jag har mycket skolarbete... sista året är hårt även om de är en slapp schema ;A;

Anime nr 1. Psycho-Pass
Jag gillar starkt den här animen - men är liiiiite orolig.. fast inte så mkt xD Miljön är hel härlig, animationen skön, och älskar kill huvud karaktären XD Han ser så lik Hibari(från KHR) <3


Anime nr 2. BTOOOM!
MJaa..vet inte riktigt.. helt okej.. jag visste ju typ redan vad som skulle dyka upp så, fast jag ogillar ändå fortfarande de våldtäckt scener och sånt där.. men annars är den intressant


Anime nr 3. Magi
Jag vet inte heller riktigt om den här. Jag älskar mangan, men jag har seriöst ingen aning om vad jag känner för animen... kul att de är anime...typ? XD


---
Jag ska skriva mer utförligt på ngn annan inlägg, kanske under påsklovet, som är näääästa vecka 8D Jag känner mig bara riktigt lat med bloggen och allt... ska börja bli lite mer noggran och skriva ''fint'' om allt XD ...oh! Jag funderar på att ändra tema på bloggen, har haft de här temat nu i ett år, är lite trött xD Jag kommer antagligen be om hjälp om vad andra tycker (som förra gången), så hoppas jag får det xD

Ha en awesome måndag, du! Ja, precis DU! Du som läser detta! Du är awesome~

Kommentarer
Postat av: Suuki

...jag känner mig duktig.. har försökt hålla mig från att läsa Magi så länge som möjligt för att ha fler kapitel när jag nu läser..kunde inte hålla mig längre så började idag.. ;w;'''

2012-10-22 @ 18:55:46
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Suuki

sv; tack.. ;w; La faktiskt ned mer tid på tvättbjörnen än vad jag lägger ner på alla mina andra bilder.. kanske är därför.. x'D
Ritar också aldrig djur längre c'':

2012-10-24 @ 23:01:12
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback