lite kort om vad som hänt

Halloj era sköna små... ja...*host* back to subject o3o

Jag har varit väldigt upptagen den här veckan, som många nog visste. På torsdag fick jag tillbaka info & layout provet, fick MVG yaaay~ Och sista lektionen hade jag Svenska prov... som gick mindre bra... jag skrev feeeeel... jag trodde texten var norska men det var danska...skit också ;A;

Sen när jag kom hem på torsdag, vid klockan halv tre gick elen ut. Ingen kylskåp, ingen TV, inget ljus, ingen internet.. Och min dator kunde jag inte ens använda för att göra läxor eller något eftersom batterin dog vid klockan tre.. behövde ladda - men som sagt fanns det ingen el. Jag fick panik hahah ringde brorsan och så xD Sen visade det sig att hela området där jag bodde blev utan el(12 000 hus elr ngt) och att elen skulle komma tillbaka vid två på natten.

På fredag var allt tråkigt och så.. inget speciellt hände, alla bara snacka lite om elen som gick och så xD. Många använde sig av den anledningen: ''elen gick igår, därför kunde jag inte bli klar''. Fast sen på eftermiddagen hade jag engelska redovisning. Skulle snacka om en låttext under 5 minuter. När jag övade gick det bra bra, men redovisningen gick lite halvt bra, jag tappade bort mig lite ... shit happens... all the time XD

Och nu över till lördagen. Den jobbigaste dagen xD Jag vaknade halv 7, duschade och klädde på mig. Det var dags att dra till skolan.. jepp, på en jäkla lördag. Jag skulle göra högskoleprovet. Yippie.. Provet höll på från 09:00 till 16:20. Talk about painful... Vi fick rast mellan varje delprov.. men rasterna var 20 min xD (lunchrasten var en timma). Spenderade hela min lördag i min skola...wow... hahaha dör..

Det har inte hänt så mycket mer.. Jag ville bara skriva av mig om vad som har hänt, och så ska jag snart blogga roligt igen(....fast inte roligt XD). Hoppas ni andra haft en bra vecka~~I know I didn't

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback