Gintama - once again ;A;

Är så jäkla glad!! Nu när Kintama Gintama är tillbaka! ;A; Hahah så jäkla bra animen börja också.

Typiskt Gintama att ändra allt hahaha herregud XD Opening och ending var också ''ändrade'' kan man nog säga XD. Det kändes så jäkla bra att Gintama animen är på samma nivå!

Igår när jag såg avsnittet grät jag tårar från att skratta för mycket XD Jag dog seriöst av skratt XD Sen så var Gin-san helt guldsilver värd hahah. Han gjorde så jäkla episka ansiktsuttyck XD

Här nedan är en av dom cp ansiktsuttycken han gjorde XD hahahah herregud... han gjorde så många just de här avsnittet att jag inte orka XDD Längtar till nästa avnistt ;A;

Kommentarer
Postat av: Suuki

Åh vad jag vill kolla igen animen nu...jag är så seeeg.. TT__TT

2012-10-05 @ 22:12:59
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback