Hmm

Aaahhh, vilken tråkigt känsla jag har fått nu... Vet inte riktigt vad jag ska göra.. kolla på film...eller serie? Fast jag har redan sett alla bra serier typ XD Har funderat på att kolla Vampire Diaries (eftersom alla vänner pratar om den)...men jg pallar inte XD Aahh.... jag skriver om min dag då..
 
Hm.. jag vaknar klockan 8, kollar nya avsnitt av Person of Interest (kyah han är så het!!!). Samtidigt äter jag frukost - mums. Sen sätter jag på nya(fast gamla) avsnittet av Gintama medan jag går igenom lite matte. Klockan 10 börjar min matte lektion. Vi har läxförhör. ööö....det gick....kanske bra..? XD
 
Efter det get jg pengar till en i klassen, för flaket - när man tar studenten. Sigh... hur fattig ska man bli när man tar studenten.. tröttsam system XD
 
Efter det lunchrast, woho. Helt okej mat. Seeen... mer rast? XD Sen har vi marknadsförings lektion. jg och min grupp jobbar vidare på arbetet vi håller på med. Det är nämligen en nulägesanalys kring ett företag. Vi valde SF bio(min idé, eftersom jag bara har filmer i huvudet... och SF bio är såååå mkt roligare än blomsterbutik...). Vi var nästan klara idag. Vi ringde sen ägaren till SF bio Bergakungen(den här i göteborg) och intervjuade henne lite, hon var snäll och hjälpte till. Så... japp... vi är nästan klara ~

Sen...slutade jag vid halv 2 , jag hade ingen engelska idag wohohoooo ~~ Jg drog mig hem... och...öh.... kollade på 3 avsnitt av animen K, eftersom jag inte haft tid innan XD
 
Men gah...va tråkigt den här fredagen var... och va tråkig jag har det nu XD

Kommentarer
Postat av: Suuki

project gay <'3

2012-11-12 @ 22:08:34
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback