gah..

har varit utan internet igår och idag(fram tills den här tiden lol).
vi skulle fixa ngt problem med vår internet och allt förstördes då...lite fail men...ja.. XD

idag var jag i kunskap och framtids mässan. Mycket intressant faktiskt.. jag fick massa böcker och sånt om universitet och att plugga utomlands.. sen var det jätte söta och snälla personer som gjorde ''reklam'' för sina grejer lol XD En grupp tjejer ville till och med kontaka mig för att ge mig mer information om att plugga i Japan(dem tyckte att det va intressant att jag ville plugga där lol). Nu får vi väl se vad som händer~~

Aaahhh jag orkar inte med skola... varför kan man inte bara....skippa all skolskit hahah dör.. nej men, hoppas ni haft det bra de här två dagarna~~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback