WOOOO

Äntligen är några grejer över iallafall.... Idag hade jag muntlig engelska nationella.. fast jag fick bara VG på de... Nästa vecka ska jag fråga hur det gick på hör, läs och skriv delen.
Jag har så oooont i huvudet... Jag hade också sista Japanska provet idag. Ni anar inte hur mycket man måste banka in och ha simma runt i huvudet, inte bara glosor och sättet man utalar och skriver meningarna, utan också alla olika sätt man skriver; hiragana, katakana, kanji och aaahh.. fast det gick väl helt okej? xD får vänta o se

Nu är det heeeelg!! Lååång heeelg! Börjar på måndag igeen(A) imorgon ska det bli födelsedagsfirande hos en kompis, jag kunde inte köpa presenten med dom andra idag, så dom fick köpa de utan miiig ;3; så jag får betala imorgon helt enkelt. Hmm.. ja... finns nog inte ngt mer att säga, förutom att jag längtar SKIT mycket till lördag - min underbara serie dag. Alla serier jag följer (inte alla då..) kommer ut just den dagen..

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback