vardagen - religionslektion - igår nationella

aaah, läste precis nya gintama kapitlet, fick mig till tårar igen, så underbart sorligt ;3; Nu hoppas jag på en riktigt rolig arc nu efteråt! OwO ...*host* nu tillbaka till vad jag egentligen ska skriva xD

idag var en heelt vanlig dag... iaf nästan. Jag ska började med att säga; jag är en väldigt pratig människa i skolan(på raster) men jag är knäpptyst under lektionerna, jag öppnar bara min mun och VISKAR till mina kompisar bredvid, oftast bara för att fråga ngt litet. Och idag på religionen så var ALLA i klassen jätte pratiga. Men sen jag börja andra året i gymnasiet har jag varit underbart tyst och lugn på lektionerna. Men på den lektionen så viska jag typ 3 ord till min kompis (en fråga) medan alla andra höll på att blabla på. Sen säger min lärare;''Gilda du får vara tyst nu!''. Jag vrider på huvudet mot henne och kollar typ chockat på henne, det var skiiiiiiiit länge sen jag hörde ngn lärare be mig vara tyst. Sen kom det roligaste, det började bli knäpp tyst i klassrummet(sakta), och jag satt också längst bak. Jag märkte sakta att nästan alla som satt framför mig, vände sig om för att kolla på, en i taget, helt chockade. Sen hörde jag några; ''va!?'' hahahha herregud.. jag störde inte ens lektionen, medan massa killar på andra sidan klassrummet störde skiiiit mycket, ingen fatta något när läraren bad MIG att vara tyst hahaha herregud... så jäkla komiskt, så jäkla komiskt

Sen kan jag också skriva att jag hade Engelska Nationella igår, både hör och läs delen. Läs delen gick helt okej... fast hör delen är som helvettes egna barn... Fyfan, jag fick höra från klasskompisar, vänner, och vänner i andra skolor att det gick skit dåligt för dom i hör delen också... seriöst va cp hör delen var... och vad i helvette!? på delen; malarias origin.... jag skrev att dens origin var från träd...... asså vaifan XD

Nej men, imorgon blir det massa kul, hoppas jag xD Anna ska komma hit och sova över i tre dagar (sen åka tillbaka till sthlm). Vi kommer fangirla över alla kpop band och allt hahahha omg... men innan hon kommer så är jag i skooolan...och döööör.... fyfan... va hemskt....

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback