Supernatural 7x23 [sista avsnittet]


Omg all these feels for Supernatural!!! ;3; Jag kan knappt tro att Supernatural är slut!!!!!??? WHY !!?? Asså gaaah, gråter ju nästan nu ;_; Jag hoppas att nästa säsong kommer väldigt snart, Supernatural har liksom varit mitt liv varje fredag/lördag ;3; Speciellt när Castiel fanns(var tillbaka också). Tyckte först att säsong 7 inte var lika bra som dom andra säsongerna, men de sista avsnitten gjorde allt bra igen... fast att jag inte tycker heeelt om hur sista avsnittet sluta, tycker synd om alla xD

Ibörjan av säsong 7 så ''dog'' ju Castiel... Så det blev inget mer Castiel under heeeela jäkla säsongen, fram tills dom här sista avsnitten. Och jag har precis sett sista avsnittet; avsnitt 23. Jag vill bara gråta ;3; Varje gång man ser sista avsnittet till en säsong, spelas låten; ''Carry on my Wayward son''. Älskar alltid när dom spelar den här låten och snabb visar allt som hänt under säsongen, men samtidigt blir det jätte sorligt, för man vet att det är sista avsnittet ;__;


Omg Castiel is so cuuuute!!! Han är min underbaraste teddy björn ;3;

Avsnitt 23 var AMAZING!!! ;__; Fast också rolig såklart... eftersom Castiel är fortfarande ''locko'' i huvudet, och inte normal xD Men de sista sekunderna av avsnittet fick man höra Castiels ''riktiga'' röst!!! Jag tror han har blivit vanlig igen ;3; ….asså GAAAhhh, avsnittet slutade så spännande!! Dean och Castiel(?) är fast, och Sam är ensam, Bobby är död, och Meg har blivit tagen ;__; Vad är det som händeeeer!!??? Jag vill ha mer!! I CAN'T WAAAIT!!!!

Nu när Supernatural är slut.. dog ännu något inom mig ;3; Först Gintama, och nu Supernatural... why is life such a ass!!??? Jag vill verkligen ha en säsong till ;__; I want more of Castiel!! Dean! Sam and everyone too!! ;3; Everyone... castiel my angeeeelll ;3;


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback