Day 01- Why You Like Gintama


Jag vet inte vart jag ska börja... Och det finns egentligen så mycket att skriva.. Så här nedan kommer det grejer i lite blandad ordning, och lite kort variant, jag kan liksom skriva flera sidor på hur mycket jag älskar Gintama, men som sagt.. just nu orkar jag bara skriva så här mkt xD

Animationen/ljud/stilen; enligt många som inte är precis gintama-fans, så är inte animationen eller manga stilen de bästa. Visst så är den inte BÄST.. men den är grym och passar in jätte bra med humorn och all det dära! Det är den perfekta animationen/stilen för en gag serie med massa komedi och löjligheter. Så älskar jag seriöst alla trollface och sådant dom gör hahah~ Inte bara utseendet är passar, alla röster i animen passar PERKEKT! Gin-san har tex den bästa rösten! Kagura har sötaste och all det där. Det är verkligen dom rösterna jag har i huvudet när jag läser mangan.

Handling/karaktärer; här också, enligt många icke gintama-fans, så säger dom att gintama inte egentligen har någon handling. Det är en lögn. Gintama har den bästa handligen av dom alla. Man får följa med Gin-san och gänget på hur deras vardag är, som oftast är sjuka, sen kommer det några dagar som är värre än andra, medan andra är så sköna och underbara. Det finns massor med röda trådar i den här animen, det är bara att öppna ögonen och hitta dom. Karaktärerna är nog det bästa i den här animen. Det finns satans många karaktärer, och alla har sin lilla egna personlighet. Alla är på ngt sätt speciella! Enligt mig har Gintama de bästa karaktärerna och handling!


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback