Naruto once again

För någon år sedan sa jag att jag avskydde Naruto. Men nej. Jag tar tillbaka det! Jag ska aldrig mer ogilla en serie utan någon riktig anledning. och jag måste ändå erkänna, Naruto är bra manga och anime. Dom som skulle säga tvärtom inser bara inte de.

Jag minns hur jag gick i 6an (2005 - 2006) och det var en klasskompis som alltid prata om Naruto. Sen en dag kollade jag på en avsnitt på RTL2(tysk kanal) där det var ngn scen med Sakura och Sasuke, och bestämde mig för att följa den här serien. Jag ångrar det inte heller!

Eftersom det var på grund av Naruto som jag började använda dator och kolla avsnitt och sådant. Alltså det var Naruto som jag började kolla Online och allt, jag förstod inte data världen så mkt än (lol), men jag minns hur jag tjöt av glädje när Naruto Shippuden visades för första gången.

Jag har insett att Naruto storyn är ju ändå bra! Och jätte sorlig! Alla karaktärer är underbara. Om jag ska vara ärlig så var det just Sakura (och Sasuke - den scenen), som fick mig att kolla vidare på Naruto (jag är också fortfarande en SasuSaku fan lol).

Alla känsliga och sorliga moments som har dykt upp i seriens gång betyder något. Det roliga är väl att jag äntligen har insett detta. Så jag ska nu säga till er att jag ser om på Naruto Shippuden animen (eftersom jag slutade någonstans mitt i) - fast jag har alltid följt mangan.

Kan väl också nämna något roligt och sorligt. Roligt: den nya Naruto filmen ser AWESOME UT!!!! SasuSaku <3 De sorliga: den senaste naruto kapitlet var verkligen en tearbreaker ;__; Itachi är så jäkla underbar att jag dör ;3; Ännu en gång gråter jag för hans ''död''

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback