underbara anime helgen

Den här helgen var stört skön, med massa anime jag fick se på!! Här nedan är fyra stycken som jag kolla på idag (hade inte tid igår xD), har ocks¨skrivit små kommentarer xD

Kuroko no Basket
Det här avsnittet var riktigt mysigt! Man fick se lite flashbacks!! Älska Aomine~ Fast jag längtat inte tills nästa avsnitt så mkt (eftersom jag vet hur matchen kommer sluta...). Men det här avsnittet var härlig! Kagami var så söt när han var ''avundsjuk''(lol nej det var han inte.. men jag älskade att han fick det att låta så) XD

Sword Art Online
Efter första avsnittet tvekade jag lite om den här animen var jätte bra. Men nu efter jag har sett andra avsnittet vet jag att den här animen är säsongens bästa! Jag älskar helt enkelt hur huvudpersonen ''Kirito'' är en beater (beta tester + cheater). Det var länge sen jag kollade på sån där anime där man spelar online. Längtar skit mycket till nästa avsnitt, dör av längtan XD

Binbougami ga
Den här animen har samma regissör som från Gintama, och sedan samma serie komonerande som från Bleach~ Efter två avsnitt tycker jag att den här animen är lite små rolig, bröst skämten stör mig inte så mycket, det enda som stör mig lite är att huvudpersonen Sakura(med stora bröst) är faktiskt jobbig... och jäkligt envis.. Men annars gillar jag den andra huvudpersonen Binboda~

Uchuu Kyoudai
Såg precis senaste avsnittet, blev lite små sur på dom här testen som de utsätter alla för, visst är det bra att dom får leva ut allt detta, men aaahh, att dom skickar in folk för att förstöra är inte kul ;_; Den här psykologiska testet dom gör är snart slut, jag hoppas på att Nanba-kun går vidare såklart, och kanske också Serika, tyckte synd om henne de här avsnittet ;3;


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback