♥Sword Art Online♥

En anime som kom ut den här säsongen. Rekomenderar den för er som gillar serier som .Hack - serierna. Det är sig likt, men samtidigt tycker jag att den här ser ut att bli mycket bättre. För er som inte sett .Hack serien så är det här en anime där man spelar Online, sen så... ja, fastnar man xD

Det finns än så länge bara två avsnitt ute. Men varje lördag(tror jag, kanske det var söndag?) kommer en ny avsnitt ut. Testa på om den här animen faller dig i smaken eller inte. För jag gillar den iaf♥ Kan också påpeka att animationen är härlig, och att fighting scener(som man ''spelar'' lol) är najsiga :D

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh vad sugen jag blir att titta på anime när jag kikar genom din blogg!

2012-07-24 @ 16:02:28
URL: http://vildblommor.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback