♥Oresama Teacher♥


Tänkte den här gången skriva om mangan Oresama Teacher. Det här är en manga jag testade för något år sedan, men som jag inte gillade så jätte mycket. För cirka 2-3 veckor sedan bestämde jag mig för att testa läsa den här Shoujo mangan, eftersom jag var sugen för att läsa Shoujo-fast samtidigt var jag inte det xD Och Oresama Teacher var det perfekta manga!! Glad att jag testade på den igen~

En av de bästa Shoujo manga jag läst/läser - är nu uppe på kapitel 84 och väntar på fler kapitel. Oresama Teacher är jätte bra! Älskar tjej huvudkaraktären Mafuyu♥ Sen så älskar jag Takaomi-kun~ The best kind of teacher!!! Älskar också det här paret (fast dom e inget lol). [Det är dom två på bilden ovanför]. Visst är han 22 och hon 17/18 år, inte så stor åldersskillnad >_> Sen älskar jag alla retard moments Mafuyu och Takaomi haft när dom var unga, herregud hahaha. En jätte rolig manga, önskar att dom kan göra den här till en anime♥ Jag skulle då bli super lycklig~

Kommentarer
Postat av: suuki

Yesssssssss!

Äntligen någon som tycker som mig! :D

Älskar själv denna manga väldigt mycket, och jag tycker inte om shoujo längre p.g.a att jag läste för mycket sådant förut... Hittade oresama teacher för nått år sedan och har följt den sen dess, brukar köpa dem också... 8''''D



yaay, nerdgasm

Svar: Hohoho, tror det var något som du skrev på din blogg som fick mig att ge Oresama Teacher en chans till xD minns nu inte bara vad det var... Men jag tackar dig ändå! xD Själv så äger jag Oresama Teacher volym 1 - 4, tänker kanske köpa fler när jg åker in till stan igen :P
HizuMaki

2012-07-09 @ 15:49:18
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback