kuroko no basket ny avsnitt


Ohhh det här avsnittet var guld! Jag blev super SUPER glad över den nya opening, där dom visar dom andra två från ''generation of miracles'', som sagt innan, så är ''generation of miracles'' favoriterna~ Det här avsnittet var både roligt och helt awesome! Jag älskar Kurokos ''harem''(lol xD).

Aaaah, jag längtar tills Akashi(den röd håriga) kaptenen för generation of miracles och Atsushi(den lila håriga), oohh han är också så lång<3 Men jag älskar speciellt Akashis första gång han dyker upp och ''presenterar sig'', det är creepyt, läskigt, but I loved it, aahh längtar tills de episodet han dyker upp~~

Som jag skrev innan så gillar jag mkt mer generation of miracles än de laget som Kuroko spelar i just nu. Kan också säga att jag älsksar så mkt mer Aomine och Kuroko än Kagami och Kuroko. Jag blev så jäkla glad när Aomine dök upp i de här avsnittet~~ Och gaaah, Kise är så het<3

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback