gintama starts again!!


Nu har jag en av de bästa nyheterna!!!! Nämligen att Gintama och dess nya säsong kommer sändas nu i Oktober! 4 Oktober för att vara mer specifik! Omg jag längtar så mycket ;A;

Och ännu en stor nyhet!! Gintama second movie kommer till 2013, nu har man ännu ngt stort att se fram emot. Håller på att dö av lycka hära ;A;

Är så glad över att Gintama börjar igen, dom sände liksom liv... allt de roliga till mitt liv! Jag längtar nu så jätte mycket ;A; Hoppas ni andra också längtar med mig xD
 

Kommentarer
Postat av: Suuki

Jag kommer längta lika mycket, när jag har sett klart på den.. x''D

2012-08-28 @ 19:19:24
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Suuki

Sv; 1. Man tackar... :3
Jo du behöver bara gå in på glenn.confusion.nu(tror jag det var), blir medlem, skriver grejer om sig själv och vad man är bra på och sedan annat random.. Dock börjar det ta slut på ställen där det är kul att vara.. :s
Fast då kanske vi ses där, eller? :'3


2.haha, tack.. ^^ har blivit bättre på pennor pga att vi endast ritar på papper i skolan... Men du är bättr på digitala saker, det var ett tag sen jag ritade digitalt... ;___;

3.Jag fattade inte så mycket av det där... Men mjölk är gott... ;w;

2012-09-12 @ 07:03:02
URL: http://Suukichan.blogg.se
Postat av: Suuki

Sv; hahahahaha. Lol.. xD nej... Man behöver inga betyg eller cv, det visar inte vad man kan göra på ett konvent.. :p beroende på vad man söker in på så kan man ju skriva utifrån det.. Jag sökte tex till activity så jag skrev om hur mycket jag brukade vara i activityrummen , är peppig, social och att jag vet mycket om vad man kan göra på konvent.. Typ.. Man ska skriva om man är bra på att jobba i grupp och vad man är bra på... ^^
Sen så jobbar man typ i olika pass på konventet, det brukar max vara 5h per dag, tror jag.. Har aldrig jobbat förut.. Men annars om man blir antagen så kan man fråga sin gruppledare för det är han/hon som bestämmer, så drt är olika för varje team... :'3

2012-09-12 @ 15:34:36
URL: http://Suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback