Har varit lite upptagen..

Ursäkta att jag inte bloggat så mycket.. kommer börja blogga mera imorgon (ska försöka iaf hehehe). Det här kommer vara den enda blogginlägget för idag; eftersom jag MÅSTE plugga till två prov som jag har imorgon.. Well I'll be damned.. Well whatevs.. sålänge jag klarar en av dom iaf....

Kan börja med att meddela att jag har köpt en PSP (plus tillbehör o sånt och ett spel på köpet) för 500 kr (yaaay, happy); köpte den från min kompis kompis när vi var på Hikari-Kai här i göteborg (en sån där... ''konvent'' grej varje tisdag där japan/manga/anime/spel fataster samlas lolol), så jag var på det också. Och igår köpte jag Hakuoki spelet, awesomee~~ Jag ville egentligen ''dejta'' Hijikata.. men av några konstiga anledningar svänger jag åt Okitas håll... hm... well...I don't mind (A)

Sen kan jag också meddela att jag sett tredje avsnittet av Jormungand - också skit bra~ Efter att jag sett på Jormungand blev jag väldigt intresserad i militär/vapen/skjut animes, så jag bestämde mig för att kolla på Black Lagoon (som jag sett klart nu, 2 säsonger), och nu håller jag på att se Canaan, och jag måste säga; Det här är FÖRSTA gången jag tycker att en brud är HET (inte snygg, söt, mysig; som man brukar tycka om tjejer, hon var alltså.... bara het... HET), Alphard, som den heta bruden heter, är lika het som en KILLE... lol jag trodde faktiskt innan jag kollade på animen att Alphard vad en kille... men wow... like damn..

Sen kan jag nog också, medan jag håller på att skriva massa skit.. Legend Of Korra episode 4 leaks har släppts (fan ta den människan som leakade... ingen respekt..) men ja.... Jag är faktiskt riktigt sur över en annan grej, och det är om den nya bruden som kommer dyka upp; Asami... det ser ut som att Mako tycker om den här bruden... like.... DAMN YOU FUQING MAKO........ ahhh... and you too Asami...

Kommer nog blogga mer imorgon, eller ikväll (om jag har pluggat ordentligt). Så vi hörs allihopa~ Snart är det plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg och ännu mera plugg..

Kommentarer
Postat av: suuki

n-no... don't spoil.. D'': Nu måste ju jag gå och kolla upp den där idiotiska saken och se hur den ser ut.. Men jag ska försöka få mig själv att inte kolla på klipp... ;_______;



Sv; haha... Najjsu.. Q3Q Men jag tänker kalla dig för Gil.. >:3 I think..



2012-04-26 @ 16:54:54
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback