Persona 4 the animation



Ommmg, det är bara en dag kvar! Imorgon gäller det! Första avsnittet av Persona 4 kommer ut! Jag älskar seriöst trailern! Jag har seriöst blivit en stor fangirl av persona 4, älskade ju spelet så himmla mycket!! Om inte min kompis skulle rekomendera det här spelet, skulle jag ALDRIG ha köpt den (för jag den i affären tyckte jag att den såg meh ut, och att det stod persona 4, alltså så trodde jag att det var fjärde spelet. MEN, så var de inte alls!) fufufufu xD längtar så mycket tills imrogon!!! <3

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Har hört en heeeel del om den! Blir väl spännande, hoppas du gillade den :D

2011-10-07 @ 00:13:11
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback