Dag 10 - Favorit slice of life anime



Jahapp. Då idag fick jag lite svår val, eftersom jag har svårt att minnas slice of life animes, ffufufu. Men en av dom senaste jag hade kollat på, skulle nog vara Beck. Den här slice of life animen ägeeeer!! Den handlar ganska mycket om musik, men det känns ändå så....verkligt!!!? xD PLus att jag verkligen gillar tecknarestilen! Karaktärerna är hel grym designade och alla har en skön personligt, så som det skulle nog vara.. ohc och...MUSIKEN ÄGEEEER!!!! Den här animen äger! Jag vet inte precis vad mer jag ska säga förutom att den här animen äger så jäkla mycket att man vill se om hela om och om igen, och droga sönder låtarna! Det är en jätte mysig anime! Rekomenderar den till er alla som letar efter något... ''chill'' XD

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Hört att den ska vara bra :o har första DVDn, men har inte idats kolla än!

2011-10-12 @ 19:04:08
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback