Blivit riktigt spännande i vissa manga!

E jag seriöst den ändå som tycker att jätte många manga just nu håller på att bli skit spännande!? (det är antagligen spoiler här nedanför, om ni inte har läst klart alla kapitel som är ute, är de ingen idee att ens kolla på de jag skrivit xD)

Kuroshitsuji
Asså noooo shiiit, gud va jag längtar, om några dagar är nästa kapitel ute. Längtar så mycket!!! Vill se början på Sebastian och Ciels ''träff'', är så nyfikeeeen!!! Och Undertaker tog mig med storm liksom! Bara WOW, han är ju också riktigt het!!!! Måste... hålla mig... till... nästa kapiteeeelll!!!!

Pandora Hearts
Omg.. Jag minns för ca 5 månader sen så diskutera jag med någon annan om vad som skulle hända Alice, om hon skulle få reda på sanningen bakom allt. Jag skrev att hon skulle flippa säkert, och så skrev jag att jag tror att Jack har något med det att göra, att tex han dödat henne eller ngt. Och han har liksom varit en av mina favorit karaktärer i seriens gång. Nu på efter den senaste kapitelt, gillar jag honom inte ens.. OMG MÅTE VETA VAD SOM KOMMER HÄNDA NUUU!!

Fairy Tail
U R KIDDIN ME!? Va hände här liksom!? Time skip!? Döda!? SAY WHA-!? Vafan hände där liksom!? Jag får nästan panik hääär! Jag vet ju att dom kommer tillbaka... men seriöst! Det här kom bara som en chock! Dog nästan xD

Katekyo Hitman Reborn
OHH freaking spännande det blivit!!! Jag längtar till dne här ''tävlingen''!!! Och jag vill veta vem Fon kommer välja!!! Jag hoppas det blir Hibari (fast samtidigt inte, för då måste ju Tsuna kanske möta honom!? I DUN WANT THAT!! xD)

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback