Sailor moon


Jag surfa percis nätet, och fick tillbaka så MÅNGA minnen av Sailor Moon!! Jag kommer ihåg när jag var liten och kollade på Sailor Moon på 5an. Dagarna då man vaknade upp extra tidigt för att se en 20 minuters avsnitt innan man klär på sig och går till skolan. Dagen då man går till skolan och diskuterar avsnittet med kompisar. Dagen då jag kommer hem och det blir ännu mer Sailor Moon. Men nu kommer en nyhet! Som någon kanske vet och andra inte!! Men för ca 2 månader sen så fick jag själv reda på det, och jag fick faktiskt en stor chock! Jag hade ingen aning om att Sailor Moon var så... skulle ALDRIG ha gissat det, kanske för att jag var barn så tänkte jag aldrig på det... lol hahahahah xD
Men nu här är nyheten: Här i Sverige så slutade dom sända Sailor Moon avsnitt på 88 elr ngt (det finns någo hundra avsnitt). Varför slutade dom sända? Jo, för att det dök upp för mycket homosexualitet, det fanns så mycket gay grejer, bög och lesbiska par. WOW, jag blev så chockad över att höra det, så jag började söka upp lite fakta, sen visar det sig vara sant.

Kommentarer
Postat av: suuki

WTF!!!? X''''D OFTA!

Jag som verkligen pressade sailor moon när jag var liten.. o_o''

haha...nu blir jag lite fundersam över våran regering (eller vilka det nu är som bestämde det.. <_<').... o3o

2011-11-11 @ 22:44:27
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback