[ Persona 4 + Persona 3 ]



Igår började jag spela persona 4 igen. Hahaha... va kul de var xD ..men jag blev jätte arg! Asså..jag hatar bossar som tar en eviiiighet att döda..haha xD Nej men..*host*
Nu till de roliga xD jag blev igår visst ihop med yukiko i spelet alltså xD ..sen efteråt kunde jag bli ihop med Chie också, ha två flickvän OwO .. men när jag tryckte så paff, den åkte ner D: .. så jag råkade trycka på andra svaret...baj baj, nu har jag bara en OwO xD

Jag tänker spela klart spelet inom 3 dagar (A) ...aldrig att jag kommer lyckas *host* men.. ska försöka xD För när min brorsa kommer hem idag, så ska jag be honom köpa Persona 3 :D Jag vill seriöst ha den!! Jag hade innan tänkt att köpa den när jag var i MediaMarkt, men sist jag åkte dit, så tog dom typ bort alla playstiation2 spel...jag är väldigt ledseeen Q_Q Men.. jag ska be min bror (A) ~

På bilden nedanför ser ni huvudpersonen som man får spela (killen alltså), och sin kusin, men dom är väldigt nära varandra och flickan kallar honom för hennes bror, aaww <3


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ha dig på min fest!!! det kmr inte bli lika kul utan dig :(

2011-02-12 @ 17:09:33
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback