Känslor

Jag är en person som inte kan hålla in känslor allt för länge. För om jag gör det, då kan allt bara komma ut genast. Som tex ilska. Det händer kanske några saker som jag blir sur över men struntar i att få ut det ur mitt system. Sen någon dag så eploderar jag på en heeelt random person som inte gjort något riktigt fel...hehee.... Samma sak med sorg. Om jag försöker att inte gråta så kommer det komma en dag då jag gråter jätte mycket osv.
Suck...va mycket känslor kan leka med en... Jag borde sluta säga till mig att vara glad hela tiden. Jag är ju bara mänsklig, jag borde låta känslorna strömma ut precis som dom ska göra ~~
uhhh, jag älskar att blogga om känslor här!! Eftersom jag känner mig så mycket bättre efter! Efter att jag vet att det har på något sätt kommit ut ur mig (lolo).

Kommentarer
Postat av: anna

GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, gråt ut! :>

2011-12-17 @ 17:48:54
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback