ahahah herregud va sur jag kan bli...

Jag vaknade vid 10 tiden, då märker jag att elen hade gått. Gissa va kul det var... Nej, eftersom jag brukar dricka varmt till frukost, och också äta varmt... så nej det var inte alls kul. Sen så kunde jag inte använda internet eller ens tvn! Herregud va jag blev rastlös.... Sen plötsligt fick jag damp på alla i familjen (kanske pga att jag var hungrig). Varför fick jag damp? Jo låt mig förklara:

För ca en vecka sedan, började jag spela Asassin's Creed. Jag hade ringt och frågat min brorsa om jag kunde få starta om hans save (eftersom han har redan klarat av det spelet), och han svara ja. Så jag satt och spela, och speeeela. Min syrra åkte hem till sig själv, och jag spela fortfarande. På söndag slutar jag spela efter att jag råkar döda mig själv. Sen tänker jag: Hahah, nästa gång ska jag döda den jäkla mannen, vänta på mig bara! Så stänger jag av spelet. Jag minns EXAKT vart och hur långt jag hade spelat.
Nu igår, sätter jag på spelet igen, märker plötsligt: Ohjävlar... vad är det här? Hur hamnade jag i det här huset? När jag senast var ute. Jag kollar igenom massa grejer och inser att jag nästan hade fått alla ''flaggor'' (när jag sist hade typ bara 3). Sen går jag runt lite, och sen visar det sig att jag pratar med den jäkla gubben som jag skulle prata med.. Vad gör jag!? Jo, jag startar om mitt save. Jag fatta INGET av vad som hade hänt i spelet nu...
Jag starta om och sen efter ett tag stängde jag av spelet. Då tänker jag: ...Någon har spelat på min save..
Nu idag tänkte jag ''fråga'' runt. Jag frågar först mina föräldrar (som egentligen är väldigt onödigt, eftersom dom inte ens vet hur ps3 funkar, så dom skullen nog inte ha någon aning om hur man spelar asassins creed). Sen smsar jag min syster (som inte ens har varit hemma hos oss!!!). Alla dom säger nej. Sen går jag till den enda i huset som KAN spela, som HAR spelat, och som ÄGER spelet; min brorsa. Jag frågar honom, och vad säger han? Jo han säger att han INTE har spelat.. Och såklart så tror jag honom inte, för det var NÅGON i huset som HAR spelat mitt jäkla spel!!(och vad jag inte fattar, varför han ljuger, han kan iaf säga sanningen!!). Så frågar jag honom hela tiden, och varför han ljuger osv, och han får typ utbrott och skriker: JAG HAR INTE SPELAT!!! ...okeeej, seriöst va han inte kan hålla lugnet....
Så jag sitter där skit sur; eftersom NÅGON MÅSTE ha spelat asassins creed!! Om det INTE var mina föräldrar, min syster eller min bror... vem fan kan ha gjort det då!? Sen säger min mamma: Du kanske spelade det och kanske inte bara minns det.
Mamma... om det skulle vara sant, skicka mig till en psykolog. Efter jag VET att jag inte rörde spelet i hela veckan. JAG VET!!! Sen säger min mamma: Du brukar ju ha tendens att glömma saker när du precis vaknat eller när du vaknar för en snabbis, eller när du ens ska sova. Och det är sant, det erkänner jag, jag glömmer bort DETALJER, men jag kommer fortfarande ihåg små detaljer som är suddigt... Men vad jag vet är att jag INTE skulle glömma bort vad som händer i spelet... lol, that will never happen. Jag är som inte glömmer bort var jag slutade i spelet (eller ens i anime).
Så... ingen i min familj, inte min bror.. inte jag... Och så har vi inte haft några gäster den här veckan (som jag vet av iaf).... hmmm......

Så vad har jag kommit fram till? Vem har spelat mitt spel, without my permission?
Antingen så ljuger min bror om att han inte spelat, eller så har jag, utan att jag själv vet om det, spelat-och kommer heller inte ihåg det (vilket skulle vara lite freakigt....).
Vad tror ni?

hahha oshiieet, det blev lite rörigt nu den här texten... men whatevs, jag tro ni fattar poängen ändå...
NEVER PLAY MY GAME WITHOUT ME KNOWING, NEVER! Jag är en RIKTIGT ordning-och-reda person inom spel världen, jag vill SJÄLV spela och se vad som händer, det är det som är roligt tycker jag xD

Kommentarer
Postat av: anna

....spöken! :OOOO

2011-12-10 @ 23:09:54
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback