【☆】Square Enix【☆】

Jag har nyss haft en häftig konversation om spel i msn...hoho, så märker jag nu att jag älskar Square Enix oWo xD Dom är den bästa gruppen någonsiN! xD

Spel som jag älskar från Square Enix:
Final Fantasy (skit många av dom)
Kingdom Hearts
Star Ocean
Grandia
The World Ends With You
Persona

De håller inte bara på med spel, men också manga och anime:
Kuroshitsuji
Soul Eater
Pandora Hearts
Spiral
och MÅNGA mer, tyvärr så minns jag inte namn på alla...jag har sett för många! xD


Kommentarer
Postat av: Ayu

var det mig du pratade med? OWO sååå coolt öwö xD

ohohoooo! ser att du skrivit jätte mycket sen sist jag var in D''''8 kommer tillbaka imorgon och läser allt jag missat OWO

2010-11-18 @ 23:42:11
URL: http://ayumyuu.blog124.fc2.com/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback