+Film Kväll+

Igår så mysade vi!! Vi kollade på flera olika filmer! Min absolut favorit är The Hangover, en underbar komedi film som jag kommer att köpa när jag ser den. Vi såg också 5 andra filmer om jag har räknat rätt >_>
Vi var vakna till uhm.. 2-3, jag och anna var lite ''små vakna'' och hade en cp talk x3
Sen idag såååå..humhum.. ja vad finns det att skriva xD VI SÅG FILMER, DEN BÄSTA VAR THE HANGOVER, punkt slut ! <3



En underbar film som jag rekomenderar <3
''What happens in begas, stays in vegas''
Det är så kul att 4 killkompisar kan faila så mycket på EN dag xD LoL !

------------------------

Men nu så ska jag dra och plugga lite matte och sedan kolla på lite tv. Vi får hoppas att jag inte går och lägger mig sent nu idag med xD

Nattnatty folkz <3




Kommentarer
Postat av: anna

ahh jag vill ha den! <3 the hangover är så bra :D

2010-01-22 @ 18:37:36
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback