~ Host* anime och manga *Host ~


Min skoldag har varit bra xD Punkt slut på det. Nu ska jag prata lite om anime och manga idag! Och nu ska jag presentera några anime och manga karaktärer som JAG vill ska vara ihop! OWO Jag är ju hel kär i dom! Och ju mer hjärta det är efter den paringen desto mer stöttar jag dem, högsta 5 hjärta, lägsta 0 ! xD då börjar vi..

Kuroshitsuji
Sebastian x Ciel ❤❤❤❤❤
Ciel x Alois ❤❤

Durarara!!
Shizuo x Izaya ❤❤❤❤❤
Izaya x Mikado ❤❤❤
Mikado x Kira ❤❤

Katekyo Hitman Reborn
Tsuna x Mukuro ❤❤❤❤❤
Tsuna x Hibari ❤❤❤❤
Hibari x Mukuro ❤❤❤❤

Pandora Hearts
Gilbert x Alice ❤❤❤❤❤
Oz x Alice ❤❤❤
Jack x Alice❤❤❤❤
Oz x Gilbert❤❤

Nabari no Ou
Yoite x Miharu ❤❤❤❤❤

One Piece
Luffy x Nami ❤❤❤❤❤
Zoro x Nami ❤❤❤

Fairy Tail
Natsu x Lucy ❤❤❤❤❤
Gray x Lucy ❤❤❤

Code Geass
Lelouch x C.C ❤❤❤❤❤

Detective Conan
Shinichi/Conan x Heiji ❤❤❤❤


Det finns säkert mer par som jag gillar OwO.. men att jag glömt bort dom! xD Men jag är rätt nöjd med min lista nu iallafall owo Äntligen så ska jag kolla på EN avsnitt av Katekyo Hitman Reborn, sedan så ska jag gå och lägga mig :D Jag börjar skolan 12.30 imorgon! JÄTTE GÖTT! Då hinner jag duscha och göra min engelska läxa.. jag får hoppas att jag inte sätter mig framför datorn och kollar på Katekyo Hitman Reborn igen bara xD Håll tummarna för det! xD Men nu säger jag GODNATT sålänge 8D Jag ska drömma om mina söta Tsuna, Mukuro och Hibari xD nej! ingen trekant D: ... eller....jo, kanske! xD nattnatt ❤


Kommentarer
Postat av: anna

jag fattar inte ett skit om vad du precis skrev xD

2010-08-31 @ 12:50:55
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback