Ikväll är det filmkväll ♥

Ikväll ska familjen sitta ner och kolla på 3 olika filmer!! Ser faktiskt fram emot det här (A)
Vi ska kolla på Limitless, Horrible Bosses och Black Swan. Jag ser riktigt fram emot Horrible Bosses, eftersom jag hört att den är en ganska rolig komedi film (lol). Sen vill jag gärna se Limitless, filmen ser ut att vara bra, plus att det är samma skådespelare som i Hangover, ''snyggingen'' hahah xD. Jag tvekar lite på Black Swan...den filmen ser bara helt creepy ut... Trailern var ju knäpp liksom.. Den började sådär vanligt.. men sen i trailern blir det ju sjukt..!

Kommentarer
Postat av: anna

OMG JAG ÄR MED I LIMITLESS!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARTY!!!!!!!!!!

2012-01-06 @ 16:17:18
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback