Folket hjälp!!

Jag behöver lite hjälp... Jag vet inte vad jag ska köpa (lol).Jag har planerat att köpa en psp.
Sen det finns PSP sen så ska det komma en PS Vita (bättre variant av PSP). Grejen är att, jag vill ha den nyare versionen om jag nu tänker köpa en. Men sen så får jag panik, eftersom jag inte vet om man kan spela PSP spel i PS Vita. Och jag har några PSP spel jag bara mååååste ha. Några som jag vill ha från PSP: Final Fantasy VII Crisis Core, Persona 2, Hakuoki - Demon of the fleeting blossom, persona 3(så att man kan vara en tjej lool), dissidia, etc. Till PS Vita vet jag inte riktigt vilka spel som kommer.. men den enda jag vet är Persona 4 - som jag också vill ha. Så nu kommer problemen: Vilken ska jag köpa? Och vet någon om man kan spela PSP spel i PS Vita? Har läst någonstans att man kan kanske köpa det i Playstation Store, men finns alla spelen jag vill ha ens där? Åt vänster ser ni PSP och höger PS Vita.

Kommentarer
Postat av: anna

dunno

2012-01-24 @ 08:51:57
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback