D.Gray-man ♥ Tyki


Jag blev seriöst stört kär i Tyki så fort jag såg honom i D.Gray-man. (inte allra första gången, då såg han ju nördig ut XD). Men när man får se hans riktiga utseende, då smälte jag som fasiken. Tyki med sin hatt♥
Under animens gång var jag en stor fan av TykixAllen :D. Faktiskt så shippar jag dom fortfarande. Men när jag började med att läsa mangan (från där animen slutade), vet jag inte hur, men jag börja shippa STORT KandaxAllen. Först såg jag bara dessa två som ''rivaler'', vänner som alltid bråkar. Men sen blev det like: OHhhhh you like Allen, dont yoou Kandaaa?~♥ Hahah lol.
Jag väntar fortfarande på nästa kapitel... det tar seriöst för lång tid... Men vad ska man göra när mangakan inte är helt frisk.. suck. Hoppas hon bara inte slutar sådär plötsligt. Jag skulle dött då xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback