det är det här!!! ♥



seriöst... det är sådana här scener som får mig att ens fortsätta följa Naruto! 80 % av seriens gång blev jag alltid sur för Narutos handling, men sen så visar det sig att Naruto kan ändå ha så bra storys... Jag har t.o.m börjat shippa ny pairing, Minato x Kushina (narutos föräldrar), aaaaah, jag vill se mer av dom!!!!

Hahahah herregud va jag shippar dom <3 Fast dom inte längre lever... jag vill ändå veta mer än om hur dom hade det när dom var unga. Dom två är ju så söööötaaa!!!!

Sådana här moments får mig alltid att älska en serie. Jag tycker det bara var för gulligt! Minato x Kushina forever!!! ~~~ Naruto har haft några fler sådana ''moments'' som har ändrat hur jag tycker om serien. Som tex hela Uchiha grejen mellan Itachi och Sasuke... i slutet blev det bara för sorligt tycker jag... En annan moment som tog mitt hjärta med storm var det som hände Kakashi och Obito (när Minato var deras sensei).

Den här episoden fick mig att böla så mycket. Jag tyckte inte det var rättvist att Obito skulle dö... Han gjorde allt för att rädda Kakashi, och sen dör... och Kakashi kan inte göra något tillbaka alls... måste se Obito dö.. helt fruktansvärt!!!! Och sen får Kakashi hans ögon... aahhhh gråter hära ;3;

Sådana här moments får mig att tänka om hur jag verkligen tycker om Naruto.. När jag gick i 6e klass var jag en jätte stor fan av Naruto. Jag kunde ALLA namn, nej..jag kunde ALLT! Och Naruto var ju också den första animen jag såg online själv... Under något tillfälle i 7e - 8e klass började jag HATA Naruto. Jag förstod inte ens varför jag gillade den osv. Förra året när jag började gymnasiet så förändrades mina tankar till: äh, den är ju egentligen inte så dålig... men jag blir så aarg... suck. Jag blir fortfarande arg av att läsa Naruto, men som sagt innan, dom är speciell moments som dyker upp då och då, gör allt värt♥

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback