Avatar ♥

Har precis sett klart på Avatar The Last Airbender. Jag kom inte ihåg NÅGOT alls.. så jag bestämde mig att kolla från början... hahah ohhh va jag hade glömt bort allt lol. Jag tyckte serien var ganska bra. Ngra gånger skratta jag, och några gånger kände man att tårarna skulle komma xD
På tal om pairings: Jag hade först inga, fast jag visste redan från början att Aang och Katara skulle bli ihop. Men sen kom Toph, hon blev min favorit karaktär. Först ville jag att hon skulle bli ihop med Sokka, men sen under säsong 3 viille jag att hon skulle bli ihop med Zuka♥ooohh yes, i said it!~

Bilden här ovanför är från nya säsongen; Avatar legend of korra. Den är ute nu(?) men har inte kunnat se den än... Jag lääängtaar, lol xD Och så en grej till; jag vill veta vilka dom där två killarna bakom Korra är! O.o Och en rolig grej till, några personer har Redan börjat shippa paret Korra x Amon (den ''onda'' killen bakom masken...antagligen lol). Hahaha...va roliga alla folk är xD

Nej men nu ska jag tyvärr sova... har en lång dag imorgon O.O
Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Suukichan

yaaay, ska försöka leta upp den första episoden, den skulle ju ha kommit igår.. :)

2012-01-26 @ 16:48:53
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback