♥ Supernatural is my new life ♥


Som många minns började jag kolla om på Supernatural i lördags, blev direkt kär igen. Jag kan nu meddela att jag har kommit halvvägs in i femte säsong, ohhhh yes it's that good! Förut tyckte jag bara om Supernatural, men nu är den mitt liv! Den har fått mina åsikter om gud/änglar/demoner/spöken etc att ändras, jag var en un-beliver förut, men nu känns det som om jag tror på... sånt?
Serien är så jäkla bra! Liksom... det är så spännande, sen så lägger dom till roliga scener (oftast roliga replik), eller så kommer det helt random episodes som bara äger helt! Men storyn i hela altet är så djup! Sen relationerna med alla ''viktiga'' karaktärer äger så jäkla mycket! Skådespelarna är också skit bra!
Ibörjan var jag helt för Dean och Sam (bröderna), tyckte dom var de bästa karaktärerna och de roligaste! Men direkt i säsong 4 ändrades allt! Jag avskydde Sam, gillade fortfarande Dean, men ÄLSKADE den nya karaktären Castiel! Castiel är lätt min favorit karaktär! I FREAKING LOVE HIM! Jag älskar hur dom får Dean och Castiels relation att se så djup ut!! I soooo ship Destiel[Dean/Castiel] - oh fuq yes, them togheter!!!!

Jag älskar att redan från början så är Castiel helt över Dean. Men det bästa är nog deras ''LÅNGA'' sekunder som dom stirrar i varandras ögon. I'm freaking serious! Jag skulle aldrig kunna kolla så länge in i någons ögon... Men dom två.. dom stirrar i varandras ögon och har en ''connection'' - det är skit gulligt!
Sen älskar jag alla moments som Castiel räddar/hjälper Dean. Inte nog om bara deras karaktärer, själva skådespelarna är ju helt fantastiska! Jensen(Dean) och Misha(Cas) har en jätte bra realtion! De är grymt roliga tillsammans! Seriöst vilken shipping det här är!♥
Det här är (tror jag) den första tv-serien(amerikansk) där jag shippar two manly dudes together. Visst är Dean inte gay, 100% säker är jag... jag menar han ligger ju med varenda tjej han ser... Men Deans och Castiels relation är så... så freaking awesome!! Castiel är en ängel som alltid vakar över Dean♥

Och efter att jag kollar på några youtube klipp om Destiel, och intervju med Jensen och Misha, så klickar jag på amvs... som gav mig så jäkla mycket spoiler. Och den amvn jag kollade på fick mig att seriöst gråta... fy, sniff. I WILL ALWAYS SHIP DESTIEL!!! Screw Sam all the way(jag börja ogilla honom redan från säsong 3)-fast in real life är han ju as skön hahah.
Här nedan kan ni se en amv som är awesome made!!! Alla kommentarer håller med, så jag tänkte visa den lite innan jag skriver ''hejdå'', fufufufu. Det kanske är en ''lame låt'', men amvn var så väl gjord att allt blev ändå så jäkla bra att man älskar hela skiten!♥



Adious my amigos. Jag ska kolla en episode till, och sen lägga mig. Ohhh baby I'm in heaven when I'm watching Supernatural♥ Hahah, jag har inte ens kollat på ngn anime, inte ens Gintama pga Supernatural. Min Gintamamonday blev de inget av, men Supernatural är så awesome!!!!♥
PS: Castiel (Misha Collins) is PERFECT and my love♥


Kommentarer
Postat av: anna

i dont care eh eh eh eh eh boy i dont care

2012-02-15 @ 10:22:07
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback