Share yours :D

Jag har varit lite mer aktiv på andra ställen nu på sistonde.
Så jag tänkte att de skulle vara kul att hålla ''bättre kontakt'' med dom som vill XD
Jag är mest aktiv just nu i tumblr och twitter(är ny där...) XD  DeviantArt har jag blivit lite....tillbaka dragen... jag har fått artblock... orkar inte rita ett skit... sen så har jag inte ens ritat klart en bild till en person, så jag har inte vågat logga in XD ....
I will find you people.. (behöver inte skriva facebook XD... det känns väl lite privat ändå)


edit: eller är det bättre att jag skriver mina? >_> ... fast dom är nog inte så svåra att hitta... twitter är nog en utmaning, men tumblr och deviantart borde vara lätt XD

Kommentarer
Postat av: Suukichan

Har varken twitter eller tumblr.. devianart har jag, och där är det "xwhitefangwolf".. är dock rätt så oaktiv.. :3

2012-02-20 @ 21:39:41
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback